Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@carrom.pl. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Osiedlowa 12, 05-082 Zielonki Wieś, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, że w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od zawartej na odległość umowy zobowiązany jesteś pokryć koszty odesłania zwracanej rzeczy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- w której przedmiotem świadczenia są bilety wstępu (wpisowe na turniej), których termin wykorzystania wypada przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@carro.pl lub drogą pocztową na adres ul. Osiedlowa 12, 05-082 Zielonki Wieś. Reklamowany towar należy wysłać na własny koszt na adres: ul. Osiedlowa 12, 05-082 Zielonki Wieś
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.